Alla inlägg under juni 2009

-.-

Av Omar - 27 juni 2009 10:25

god morgon på er :) kom precis hem från jobbet å är trött som f*n :P började kl 06 och slutade runt 10 ungefär ^^ inte så mkt plock idag de va rätt så lungt faktist. Ska åka å köpa nått å äta nu tänkte jag.. vet inte riktigt va de blir men de spelar inte nån roll just nu för ja e så hungrig att ja skulle kunna äta vadsomhelst xD jaja nog om de :P idag ska ja väl bara ta de lungt tänkte jag, sen så ska ja träffa min älskling å dra på bio :D de va ett bra tag sen ja va på bio sist.. körde bil idag föresten ^^ eller inte riktigt bil utan de är en sån där stor sak me flak på :P ni vet såna där som parkarbetare har ^^ de va roligt. Men ja skriver mer sen för nu känner jag hur maten ropar på mig :P


Ciao :)

Av Omar - 26 juni 2009 23:13

Tjaa :) somsagt nu har ja hittat hit å tänkte börja blogga lite! Börjar väl me å berätta lite om mig först då : Jag heter omar och är 17år och bor i fruängen. Va ska ja skriva... Ja lyssnar inte på nån speciell musik, har inte nån speciell stil (lite egen stil skulle ja säga ) kommer inte på mycke om mig just nu för ja är helt slut i huvet å funderar på å lägga mig å kolla på tv nu tror jag :) men ja lovar att hålla bloggen uppdaterad och berättar mer om mig själv efter jobbet imorn ;)


sov så gott så hörs vi mycket snart ^^

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<<
Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards