Alla inlägg den 6 juli 2009

Av Omar - 6 juli 2009 21:43

Tjaba :) har haft så fullt upp me allt så ja har glömt att hålla bloggen igång.. Skärpning skärpning Omar :P har jobbat å jobbat å jobbat å varje dag ja kommit hem så har ja bara slängt mig i sängen å inte orkat göra nånting typ.. Dom senaste dagarna så har ja inte gjort nå speciellt :P vart me min älskling och även me Linus. Träffat klasskompisar från bredängskolan som ja inte sett på 100år typ :O hahah idag när ja hade vart å hämtat min extrahjälm hos min älskling så påväg tillbaka så va de en polis som åkte på en moppe förbi mig xD å ja tänkte ba "oh shit va fan va de där" xD men ja saktade ner som vanligt å körde långsamt (a) de visade sig sen att moppen polisen körde på tillhörde idioterna som hänger runt där å har hållt på me min moppe (nämner inga namn men ja tror att vissa vet vilka jag menar ;) ) så de va kul å se :P försöker få tag på en viss skitunge nu som inte vill svara i telefon :P sen ska ja duscha å sen dubbelkolla de ja har packat ner inför åseleresan som ja ska på me min flickvän å hennes familj :) Längtar längtar längtar :D tittar nog in en gång till innan ja går å lägger mig :) hare bra sålänge ^^

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards